+ 48 22 498 17 82

Identyfikacja marki

Identyfikacja marki

Co oznacza identyfikacja wizualna marki?
Nadgryzione jabłko będące logiem firmy Apple, czy żółta literka M na czerwonym tle charakterystyczna dla McDonald’s to symbole które są obecne w świadomości większości z nas. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ większość z nas jest wzrokowcami. Dlatego identyfikacja wizualna, która jest obrazem marki w świadomości klienta i pozwala ją rozpoznać jest tak istotna.
Jak tworzymy system identyfikacji wizualnej marki?
Każdy stworzony przez nas system identyfikacji wizualnej marki jest:
  • Unikalny
Każdy projekt jest indywidualny, tak aby mógł wyróżniać się na tle konkurencji. Tylko taki pozwoli przyciągnąć uwagę odbiorców i utrwalić się w ich świadomości.
  • Zgodny z profilem firmy
Firmy mają różne profile działalności oraz specyfikę działania. To co sprawdzi się w przypadku kancelarii adwokackiej, niekoniecznie będzie dobrym rozwiązaniem dla sklepu z meblami. Dobieramy odpowiedni stylu projektu, kolorystykę i czcionki, dzięki którym uzyskujemy spójny obraz firmy.
  • Czytelny dla odbiorców
Przekaz jaki niosą ze sobą wszystkie elementy wizualne, tworzymy tak aby był jasny i czytelny dla odbiorcy. Przesłanie marki powinno pojawić się automatycznie, dlatego unikamy dwuznacznych skojarzeń.
  • Zauważalny
W zakres identyfikacji wizualnej możemy włączyć coraz więcej elementów, dzięki czemu oddziaływanie na odbiorców jest silniejsze. Elementy muszą być jednak odpowiednio wyeksponowane i dobrze widoczne, tak aby przyciągały uwagę i zapadały w pamięci.
Jakie elementy tworzymy w ramach identyfikacji wizualnej?
  • Nazwa firmy i logo
Te elementy powstają na początku drogi każdej firmy i szczególnie w tym przypadku ważna jest unikalność i wyróżnienie się wśród konkurencji. Nazwa pozostaje taka sama podczas całego okresu istnienia firmy, dlatego musi być bardzo dobrze przemyślana. Logo to graficzne przedstawienie marki, które ma być zapamiętane wśród potencjalnych klientów, dlatego wymaga odpowiedniego nakładu pracy.
  • Kolorystyka i typografia firmowa
Kolory oraz typografia w każdej identyfikacji są niezwykle ważne ponieważ mają oddać charakter i specyfikę firmy. Wywołują one określone emocje i często stają są znakiem rozpoznawczym firmy.
  • Poligrafia firmowa
Wizytówki, czy papier i koperty firmowe to niezbędne minimum dla firmy, która dba o swój wizerunek. Oferujemy także m.in. katalogi, foldery, ulotki i gazety które tworzymy zgodnie z potrzebami klientów.
  • Identyfikatory firmowe
Identyfikator z magnetycznym klipem, czy też na agrafkę, zabezpieczony polimerem lub bez. Wybierz opcje najbardziej odpowiadającą potrzebom. Mamy na swoim koncie tysiące wyprodukowanych identyfikatorów dla światowych marek.

Napisz do nas

Kontakt

footer-logo
52.323991838836825
20.908609387171964